måndag, november 21, 2005

Ei herleg helg!

Denne helga har vore ei "oppladingshelg" av dei store! Etter ei stressande veke med sjuke ungar, og før eg skulle ut i praksis, var det Store Målet for helga å slappa av.
Fredag var Tor Inge på arbeid til klokka 20. Då han kom hit, hadde eg laga Super Nachos (takk, Lasse!) og guacamole (takk, Stian!). Mannen vart glad og mett, og det vart definitivt eg òg.
Helga vart ikkje dårlegare av at min kjære hadde ei overrasking til meg på fredag; han hadde tinga rom på Rica på Hell frå laurdag til sundag, med julebord inkludert. I tillegg hadde me fått badekar på rommet (altso, på badet på rommet, ja ...), så då sundagen kom, var me to mette, reine (veldig reine), utkvilte og glade menneske som køyrde heim for å vere klare for ei ny, travel veke.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Woah - gratulerer med ny blogg! Bruk den flittig!

Anonym sa...

Hello. I love your blog, it is very nice. You can see pictures of me on http://nudecharm.net - See you soon baby ;)

Anonym sa...

Hello. I love your blog, it is very nice. You can see pictures of me on http://nudecharm.net - See you soon baby ;)