torsdag, februar 02, 2006

Firer-liste

Så fekk eg ein god grunn til å oppdatera bloggen; Ellen har tagget meg!

Fire jobbar eg har hatt:

Avisbud -då eg var ung ...
Ekstrahjelp på dyrebutikk
Mobiltelefonselgar (usj ...)
Reinhaldar

Fire filmar eg kan sjå omatt:

Pulp fiction
Heat
From Dusk Till Dawn
Training Day

Fire stader eg har budd:

Risvollan i Trondheim
Hovslundvegen på Orkanger
Jådåren i Beitstad
Halsanvegen på Levanger

Fire TV-serier eg liker:

Frustrerte fruer
Seks fot under
Den tredje vakten (men den får eg ikkje sett så ofte på grunn av at det går så seint på kveldane og eg har ikkje DVD-spelar med opptak ...)
Kan eg kalla Nytt på nytt ein serie? Ja, eg gjer det! Så den fjerde "serien" er altså: Nytt på nytt. :)

Fire matrettar eg liker:

Biff med røsti-potetar og soppstuing
Super Nachos etter oppskrifta til Lasse
Laks med rømme og agurksalat
Kalkun med saus som stefaren min lagar

Fire nettsider eg er innom dagleg:

http://www.google.no
http://www.adressa.no
http://www.dagbladet.no
http://www.lassedahl.com/

Fire ting eg vil gjere før eg døyr:

Danse swing med Tor Inge
Gifte meg (vonleg med same mann som over)
Dykke
Skyte elg

Fire personar eg sender dette vidare til:

Anita som definitivt treng noko å skriva om i bloggen sin ...
Ketil, avdi han oppdaterer for sjelden
Preludia -undrar litt påkva ho kjem til å svara?
Hilde som ikkje har oppdatert bloggen sidan i oktober :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

:) Herlig! Vonleg synes eg at det er gromse gjevt med slike ytringar, og særleg med hovudvekt på dei hosliggande profilarane og muslimar er sekert noko herk, så eg støttar oljefondet heilt ut. Medvitande om at eg mogleg støytar nokon frå meg, held eg hardt ikring nova når eg sei at eg aktar å bibringja min tilstedeværing i dykkar nye buplass, og eg tar med meg alle mine tankar og velsmurde handlingar i min talesekk. Eg håper på tilgjeving.
Gje meg adressa dykkar promte!

Eg trudde slikre stader berre var for dei som var ekstrem-single som meg, vi som er så overhypersexfrustrerte og behøvar noko å sjå på, ta på og ikkje minst håpa på. Så eg vil retta en stor takk til alle dykkar som får oss til å føle oss som vanlege borgarar!!

Takk.
(eg e glad i deg.)

Anonym sa...

Hei vennen...
Jada jada....
Herved vedtatt, æ e TREG ;)
HEHE....
Noen kjappe ord det her, mett i EKSAMENSTIA mi.....
Småopptatt, men det kan ho hend det kjem nån ord seinar...
Kos

Anonym sa...

Hello. I love your blog, it is very nice. You can see pictures of me on http://nudecharm.net - See you soon baby ;)