fredag, mai 11, 2007

Fantastisk overrasking!

Eg tinga ei forundringspakke frå Mauds garn her om dagen, og på bestillinga skreiv eg litt om meg, kva eg likte og at eg har to ungar som eg likar å strikka til, og eg håpa på at Maud kunne sette saman ein pakke eg ville lika og ha nytte av. Og gjett om ho gjorde!!

I går kom pakken,den var kjempeinnhaldsrik, og den inneheldt meir enn eg hadde trudd; to mønsterhefter, to mønsterark, fasettperler og over eitt kilo garn i flotte fargar og spennande kvalitetar. Ho hadde til og med foreslått kva eg kunne stikka til ungane mine. Det er tenesteyting på høgt nivå! No har eg masse å kosa meg med på kveldane framover. :)

Tusen tusen takk, Maud!

1 kommentar:

LivM sa...

Koselig med slike overraskelses- pakker. Du kan trygt handle hos Maud, hun er bare fantastisk! Lykke til med strikkeprosjektene dine!