søndag, september 23, 2007

Eg har vorte tagga!

Kristin har tagga meg.

Her er reglane:
1. Link til den som har tagget deg
2. Fortel 7 sanningar om deg, litt forskjellig og litt rart!
3. Tag 7 folk i slutten av blogginnlegget
4. Legg ei melding i bloggen deira for å seie at dei har vorte tagga.

7 ting om meg:
1. Eg er godtoman og særs glad i cola.
2. Eg var god til å skriva noveller ein gong i tida. (No skriv eg stort sett berre i bloggen. Eller prosedyrer til bruk på jobb)
3. Hovudgrunnen til at eg byrja å strikka var at eg ikkje kunne sitje i ro utan å gjere noko etter at mamma døydde.
4. Eg likar lange togturar
5. Eg har 55 bloggar i Google-reader-lista mi. Og det vert stadig fleire ...
6. Eg er kjempeglad i julefeiring!
7. Eg får litt prestasjonsangst når eg blir tagga.

Eg tagger Betty, Sipusa, Anita, Ellen, Hege, Frøken Strøken og Irenesol.

4 kommentarer:

Betty Boom sa...

Da har jeg svart, litt sånn på min egen måte :)

Anonym sa...

Jeg driver på og svarer og styrer hehe sånne ting er litt artige og takk for taggen:-D

FRØKEN STRØKEN sa...

Hei!
Så gøy med tag. Skal svare og sende videre snarest. :-)

Flotte uteaktivitetbilder. Du er flink med kamera! Vi har jo ikke epler her oppe vi så, vi får nye de fra butikken...

Anonym sa...

Jeg har svart :)