onsdag, august 15, 2007

Hemmeleg ven

Eg har meldt meg på Hemmeleg Ven på Hobbyforum. Det fungerer slik at dei som melder seg på får melding om kven dei skal sende pakke til. Verdien på pakka skal vere ca 150,- uten porto, og pakka skal vere sendt innan ein bestemt dato. Ein har lov til å legge litt føringar ved å laga seg ei ønskeliste, så akkurat no er det det eg driv og bryr hovudet mitt med; kva i all verda skal eg ønske meg? Då eg var med på Hemmeleg Sommarven fekk eg mellom anna bambuspinnar frå Sipusa og det vart ein suksess (som gjorde at eg tinga eit lass slike pinnar på ebay) ...

Så kva skal eg ønske denne gongen? Må nok grubla litt over det!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg er også med på hemmelig venn! Det er skikkelig gøy! Gleder meg masse!

Betty Boom sa...

En CD?

Monica sa...

Hm, tja, cd er alltid fint, men det er artigare med noko handarbeidsrelatert (les: garn). ;) Då kan ein "risikera" å få ting ein aldri elles hadde tenkt på å handla, og overraskingar er alltid artig! :)

Betty Boom sa...

Okei, kjør på...

Petunia sa...

Takk for kommentar på bloggen min...Det er derfor jeg kringkastet det slik at dere kan sparke meg bak...innimellom!!!