torsdag, august 23, 2007

TAKK

Eg har fått mi fyrste TAKK-gåve!

Postkasselokket stod formeleg og hoppa då eg kom til postkassa i dag, og som den pessimisten eg er, må eg innrømme at eg frykta ho var smekk full av rekningar med forfallsdato om 4 dagar eller noko slikt. Stor vart gleda då det låg ein tjukk, brun A4-konvolutt med MITT namn handskrive på!

Og ikkje mindre vart gleda då eg opna pakka. Anette K på hobbyforum har sendt meg stoff, så no må eg setje meg ned og kikka på dei fine (og komplette!) nesten 30 år gamle årgangane med Alt om håndarbeide eg har overteke etter mamma, for mamma tok vare på alle mønsterarka som var med.

Var ikkje stoffa vakre? Og så eg som er så glad i sommerfuglar!

(Det hendte noko rart med fargane frå mobilkameraet, men eg såg det ikkje før eg såg det på dataskjermen. Det er fargen nedst som er mest "naturtru".)

Tusen takk, Anette! Du gjorde denne dagen til ein strålande dag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Så bra at pakken kom fram og at den fall i smak!!
Gleder meg til å se hva du bruker stoffene til :)