måndag, august 27, 2007

Husarbeid

I verda mi vert husarbeid gjort etter skippertak-metoden, og no var det sanneleg på tide att. I helga har eg rydda og vaska rommet til jentene og i dag har eg byrja med Even sitt rom. Innimellom vaskar, heng opp og legg eg saman kle. På jenterommet var det så mykje skittentøy på dei mest utenkjelege plassar, at berre det tek jo ein halv dag å vaska. Eg angrar sterkt på at eg ikkje tok før- og etter-bilete på jenterommet, for det er ikkje til å kjenne att. Men korleis i hampen skal eg få dei til å halda det ryddig frametter? Gode tips vert tekne i mot med stor takk!

No er det på tide å tømme ei ny vaskemaskin...

2 kommentarer:

Betty Boom sa...

Her i huset har gutta lego og Pokemon kort over det hele.

I kveld skal alt på plass, vaskehjelp i morgen. Mandag er en hard dag synes de.

Betty

Kristindama sa...

Du kan godt komme til Stjørdal og ta husarbeid også når du er så godt i gang? Neida, er bare innom for å si at jeg er tilbake, på alle måter.

-klem til deg